Usein kysyttyä varausjärjestelmästä
1. Pitääkö varausjärjestelmään rekisteröityä?
Kyllä, jos haluaa varata vuoroja, pitää rekisteröityä. Vapaita vuoroja voi selata ilman rekisteröitymistä
2. Voinko maksaa liikuntaseteleillä?
Kyllä, meillä käyvät yleisimmät liikuntarahat. Edenred vaatii asioimisen kassalla, mutta Smartumilla ja ePassilla voit lisätä saldoa käyttäjätilillesi suoraan varausjärjestelmässä.
3. Pitääkö vuoro maksaa etukäteen?
Suosittelemme vahvasti maksamaan vuoron varauksen yhteydessä.
4. Saanko opiskelija- tai muita alennuksia varatessani vuoron varausjärjestelmän kautta?
Opiskelija-alennuksen saa esittämällä opiskelijakortin hallin asiakaspalvelussa. Sen jälkeen saat automaattisesti alennuksen, kun varaat vuoron varausjärjestelmän kautta. Huom! Opiskelijahinnat ja -ajankohdat löydät hinnastosta.
5. Saanko rahat takaisin, jos perun maksetun irtovuoron?
Peruessasi irtovuoron viimeistään 24 tuntia ennen vuoron alkua, saat maksetun summan saldollesi heti ja voit käyttää saldoa tulevien vuorojen maksamiseen. Huomaathan, että mikäli perut varauksen kassalla tai soittamalla, palautus näkyy käyttäjätililläsi vasta kyseisen varauksen jälkeisenä yönä.
Myynti laitetusta vuorosta saat maksetun summan seuraavana yönä saldollesi, mikäli joku sen varaa.
6. Millä laitteilla varausjärjestelmää voi käyttää?
Varausjärjestelmää voi käyttää puhelimella, tabletilla ja tietokoneella kaikilla yleisimmillä selaimilla
7. Kuinka paljon etukäteen voin varata vuoroja?
Varausjärjestelmällä voit varata vuoroja kahden viikon päähän
8. Miten voin varata vuoroja sarjaotteluihin tai tapahtumiin?
Sarjaotteluita tai tapahtumia varten voi tehdä varauksia Talin toimistolta kolmen kuukauden päähän, minna.ollikainen@hvstennis.fi.